czwartek, 31 października 2013

Lalkowanie

Moja druga autorska lalka jest już gotowa! Łiiiiii!

Ale dziś jeszcze jej Wam nie pokażę,a to z prostego powodu: nie zrobiłam jej jeszcze wystarczająco ładnych zdjęć. Mam zamiar nadrobić ten problem jutro rano
Na razie udostępniam mały sneak peak robiony aparatem w telefonie:








Tworzenie następnej lalki z projektu zostało chwilowo zawieszone z kilku powodów. Po pierwsze - trwa sesja. Po drugie - chwilowo nie mam pieniędzy na materiały, co mnie boli niesamowicie, bo chciałabym JUŻ TERAZ ZARAZ. Po trzecie - moje jednopomieszczeniowe mieszkanko obecnie tonie w trupkach Barbie i porcelanek, dlatego postanowiłam, że najpierw dokończę trupiszcze, a dopiero potem rozpocznę coś nowego Porządek musi być.

Ponadto pragnę poinformować, że w w związku z niedawnym zbombardowaniem mnie przez znajomych ich starymi lalkami Barbie, weszłam w posiadanie dwóch kartonów Barbinek, z czego 3/4 nadaje się jedynie do przeróbki. Z uwagi na powyższe, przez najbliższy miesiąc będę popełniać OOAKi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz