czwartek, 31 października 2013

Jestem złym cżłowiekiem

Dziś rano w osiedlowym lumpeksie:

Dziewczynka: (trzymająca wielką porcelanową lalkę): Maaaaama kuuuuup mi laaaaalkę!!!

Matka: A daj mi spokój.

Dziewczynka: Maaaama ale no kuuuup miiiiiiii

Matka: Daj mi spokój teraz.

Dziewczynka: Ale maaamaaaa, mamuuuusiu no kuuuuup!

Matka: Mama teraz rozmawia.

Ja: Słoneczko, a po co ci taka lalka? Pobijesz i czym się będziesz bawić?

Dziewczynka: (z fochem)Nie pobiję!

Ja: Ale zobacz, nawet jej uczesać nie można. A w co ją będziesz ubierała?

Dziewczynka: ... (chwila zastanowienia)

Ja: CO to za lalka, nawet się nią pobawić nie można. Zobacz ile Barbie tu leży. Patrz jaka super wróżkosyrenka

Dziewczynka: MAMA KUP MI WRÓŻKOSYRENKĘ!!!



Jestem potworem...





A oto przedmiotowa lalka:















Lalka została ochrzczona Kasią, pochodzi od firmy Alberon, ma niesamowitą artykulację, jest w stanie funkiel-nówka i w związku z powyższym nie odczuwam żadnych wyrzutów sumienia.


Gdyby ktoś kojarzył jak nazywa się ten model lalki to będę wdzięczna za informacje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz