czwartek, 31 października 2013

lalkowanai ciąg dalszy

Dziś wrzucam zdjęcie porównawcze mojej pierwszej lalki, tj. Księcia (post na jego temat jest tu: http://sinestro.pinger.pl/m/12321584) oraz jednej z moich najnowszych lalek, które przygotowuję do prezentacji. Lalek wstępnie jest 14, z czego z założenia po dwie są tego samego wzrostu. Chciałam zrobić po dwie z tego tego samego moldu, żeby samemu zobaczyć, jak będą wyglądać dwie przeciwne stylizacje tej samej lalki.



Lalka ze zdjęcia jest lalką średnią, zaś najmniejsza w projekcie ma osiem centymetrów. Jest na razie z porcelitu (porcelit ze względu na swoje właściwości uniemożliwił mi zrobienie jej dziur w oczodołach, bo na razie nie mam możliwości wypalania biskwitu wtedy kiedy ja tego chcę. Kiedyś zrobię ten sam model z biskwitu). Buzię pokażę już przy oficjalnej prezentacji wszystkich laluch.

Mam nadzieję, że będą gotowe tak jak obiecałam, czyli jeszcze w styczniu, bo chwilowo jest problem z dotarciem do mnie zamówionych włosów. Jak nie urok, to przemarsz wojsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz